torsdag den 24. december 2009

Mens jeg venter på juleaften

Det var en skøn lillejuleaften for mig, for både CyberHerren og Miss D forkælede mig med deres nærvær :-)

CyberHerren gjorde min dag lystfyldt, og jeg nød ham meget. Han har en unik evne til at få mit blod til at bruse i vellyst, og sådan var det også i går. Mmm mange tak Herre ;-)

D kom i går aftes med noget konfekt, som hun havde lavet til mig. Hun er en fantastisk kvinde, en pragtfuld veninde, en uovertruffen Miss, en vidunderlig kok og en fabelagtig konditor - mums konfekten smager godt :-)

D morede sig en del over, at CyberHerren havde gjort mig så liderlig, men heldigvis forbarmede hun sig og gav mig lov til at give mig selv en orgasme. Den fik jeg ved at genlæse "Vær den liderlige kvinde, du er, slip dig selv fri. Sæt dyret frit, lad det brumme, knurre og stønne." Tak til horligeher for endnu en skøn orgasme ;-)

Glædelig jul ønskes I alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar