torsdag den 4. februar 2010

Uventet elskov

I lang tid har vi været optaget af hvert vores, og vi har intet gjort for at pleje vores forhold. I går kom hun på et uanmeldt besøg (hun fortalte, hun ikke ville risikere et nej), og hvor var det dog en fryd at se, høre, føle, dufte og smage hende igen ;-)

I går var vi ikke Domina og tøs. Vi var to kvinder, der nød hinanden. Kyssede. Kærtegnede. Elskede.

Herren havde en finger med i spillet, for han sendte et par frække klip på det helt rette tidspunkt, og vi blev så lystne, at øjeblikkelig tilfredsstillelse var påkrævet ;-)

Hun lå der nøgen og blottet for mig, og mit hjerte gav et hop af kærlighed til hende. Heldigvis er vores kærlighed af den type, der kan klare lange adskillelser. At elske med hende var som et eventyr. Lyst. Livsglæde.

Hendes inderlige suk, da jeg pustede på hendes dunkende klitoris. Hendes liderlige jamren, da jeg lod et par fingre glide ind i hendes våde fisse. Hendes forløsende skrig, da jeg gav hende orgasme.

Hun er så smuk i al sin kvindelighed, og jeg kan slet ikke forstå, hvordan jeg har kunnet undvære den dejlige kvinde i så lang tid. Vi blev enige om at prioritere hinanden meget højere fremover, så vi kan ses noget oftere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar