søndag den 3. januar 2010

Smertefuld følsomhed

Efter et dejligt varmt brusebad var jeg smålysten, og jeg ville derfor give mig selv en orgasme med en lille vibrator. Da den ramte klitten, skreg jeg af smerte. Av for pokker, hvor gjorde det ondt.

Når jeg bliver liderlig, svulmer min klit op og bliver stor og dunkende. I dag var den helt lille, men stadig dunkende. Og ekstremt følsom. Jeg lod mine pegefinger stryge den meget blidt, og jeg fik en stønnende orgasme, der efterlod mig helt mat. Jeg faldt i søvn og sov en times tid.

Nu her bagefter er klitten så følsom, at det gør ondt at samle benene. Den mindste berøring får mig til at klynke af smerte. Gad vide, hvad den usædvanlige følsomhed skyldes? Mangel på sex? Træthed?

Kroppen kan være et mysterium ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar