søndag den 3. januar 2010

Træt kvinde

Nu er katten og jeg alene i huset igen, og jeg må indrømme, at jeg nyder det helt vildt. Det har været skønt og dejligt at have gæster i juleferien, men det er også godt at blive alene igen.

I går læste jeg en bog, jeg fik i julegave - "Barn nr 44". Puha, det var barsk læsning. Jeg blev grebet af bogen, og jeg lagde den ikke fra mig, før jeg var færdig. Jeg tror ikke, at jeg har læst så uhyggelig en bog, siden jeg i sin tid læste "Et glas mælk tak".

Efter at have læst bogen færdig i går, var jeg helt smadret i hovedet, og jeg gik total omkuld, da jeg først lå under dynen. Jeg er glad for at have læst bogen, for den gjorde dybt indtryk på mig, og jeg finder beskrivelserne af, hvor undertrykte folk i det tidligere Sovjet var, realistiske.

Jeg har brug for at lade alle indtrykkene bundfælde sig, så i dag bliver en ren hyggedag. En dag uden tøj på med dyne og skøn musik. Og massevis af klementiner. Jeg er stadig helt vild med klementiner, og jeg får nærmest orgasmer i munden af at spise dem :-)

Mens jeg nød morgenkaffen, sad jeg og surfede lidt rundt i blog-land, og jeg stødte på en ny blog, som ser meget lovende ud. Det er en moden kvinde, der står for at starte udforskningen af sin submissive side sammen med hendes mand. Hun skriver godt, og jeg glæder mig meget til at følge den Milde Kvinde's udvikling :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar